Zarządzanie kryzysowe

Zarządzanie kryzysowe

Szybkość działania

Jeśli nie zajmujemy się obsługą social media Twojej firmy, kluczowy będzie czas, w którym podejmiesz z nami kontakt. Nie ma co liczyć na to, że sprawa sama ucichnie – najlepiej zareagować najszybciej, jak to możliwe.

Wspólne ustalenia

Kiedy zapoznamy się z sytuacją, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszego scenariusza działania. Możliwe, że problem uda się rozwiązać polubownie, ale warto przygotować się na konieczność zaoferowania czegoś klientowi w ramach rekompensaty.

Odpowiedź

Wierzymy w to, że odpowiedź pełna skruchy i szczerości przyniesie firmie lepsze skutki niż lekceważenie klientów. Lepiej jest przyznać się do błędu niż udawać, że problem nie istnieje.

Monitorowanie komunikacji

Zajmiemy się komunikacją Twojej firmy dopóki kryzys nie zostanie zażegnany. Po zakończeniu współpracy otrzymasz od nas listę zaleceń w celu uniknięcia podobnych problemów w przyszłości.